Het grootste deel van onze zakelijke klanten maakt gebruik van het boekhoudpakket Snelstart. Door de online samenwerking hoeft u niet meer iedere maand of ieder kwartaal uw stukken bij ons op kantoor af te geven maar kunt u alle inkoopfacturen en bonnen uploaden waarna ze door Snelstart grotendeels worden verwerkt. Indien nodig kijken onze medewerkers deze nog na. Door daarnaast gebruik te maken van de bankkoppeling worden uw bankmutaties dagelijks bijgewerkt in Snelstart. Wanneer u ook nog zelf factureert, hebben wij alle informatie beschikbaar om uw administratie up-to-date te bij te houden.
U hebt al een Snelstart abonnement vanaf ongeveer € 8 per maand. Hiervoor krijgt u een snellere registratie van alle financiële zaken binnen uw onderneming, hebt u real-time inzicht in uw onderneming door een actueel dashboard, kunt u de BTW via iDeal betalen wanneer wij deze voor u hebben ingediend bij de Belastingdienst en kunnen we gezamenlijk tussentijds sturen of bijsturen. Veel van de gesprekken die wij met u voeren, gaan niet meer over de jaarrekening van het afgelopen jaar maar over de huidige stand van zaken en de ontwikkelingen van uw onderneming.
Afhankelijk van de afspraken die wij met elkaar maken, kunt u een deel of alle taken aan ons uitbesteden. Mocht u nog geen gebruik maken van Snelstart, onze medewerkers bespreken graag welke versie voor u geschikt is.